Erdoğan: Trump ile NATO zirvesinin dışında görüşeceğiz

Kanal8 2 saat önce

Türkiye Cumhurbaşkanı Recep Tayyip Erdoğan, 7-8 Temmuz'da Ankara'da düzenlenecek NATO Zirvesi'nin dışında ABD Başkanı Donald Trump ile ikili görüşme yapabileceğini belirtti.

Cumhurbaşkanı Erdoğan, partisinin TBMM grup toplantısının ardından Meclis çıkışında gazetecilerin sorularını yanıtladı.

NATO Zirvesi'nin dışında Trump ile ikili bir görüşme gerçekleştirip gerçekleştirmeyeceği sorulan Erdoğan, "Büyük ihtimalle görüşeceğiz" yanıtını verdi.

Trump, 17 yıl aradan sonra Türkiye'yi ziyaret eden ilk ABD başkanı olacak. Türkiye'yi ziyaret eden son ABD başkanı, Nisan 2009'da Ankara ve İstanbul'a gelen Barack Obama olmuştu.

Erdoğan ile Trump, geçtiğimiz Eylül ayında, Trump'ın ikinci başkanlık döneminde ilk kez Beyaz Saray'da bir araya gelmişti. Erdoğan, Birleşmiş Milletler Genel Kurulu'nun ardından Washington'a giderek Beyaz Saray'da Trump ile görüşmüştü.

Kanal8

2 saat önce