ترکیه: همه کشتیهای منتظر ما تنگه هرمز را ترک کردهاند
کاوان سلامی ۳ ساعت پیش
عبدالقادر اورالوغلو، وزیر حمل و نقل و زیرساخت ترکیه، گفت که همه کشتیهایی که منتظر عبور از تنگه بودند، به سلامت از این تنگە عبور کردهاند.
عبور کشتیهای ترکیهای سرگردان
عبدالقادر اورالوغلو، از طریق حساب کاربری خود در شبکه اجتماعی، اطلاعاتی در مورد کشتیهای متعلق به کشورش که در تنگه هرمز سرگردان بودند، منتشر کرد.
۱۵ کشتی به سلامت از منطقه خارج شدهاند
وزیر حمل و نقل و زیرساخت در مورد تعداد کشتیها گفت که در مجموع ۱۵ کشتی به سلامت از منطقه خارج شدهاند.
وی افزود: سه کشتی متعلق به شهروندان ترکیه همچنان در منطقه باقی ماندەاند و به دلیل ادامه فعالیت های تجاری خود، درخواستی برای ترک منطقه ندادەاند.
کاوان سلامی
۳ ساعت پیش