وزارت امور خارجه ایران حمله آمریکا را به شدت محکوم کرد
کاوان سلامی ۳ ساعت پیش
وزارت امور خارجه ایران حملات آمریکا به گارد ساحلی جنوبی خود را محکوم کرده و تهدید به تلافی کرده است.
وزارت امور خارجه ایران در بیانیهای اعلام کرد که حملات اخیر آمریکا تعدادی از پایگاههای نظارتی ساحلی را هدف قرار داده است که نقض بند اول توافق است.
وزارت امور خارجه ایران گفت که حملات به تعدادی از اهداف آمریکایی حق مشروع آنها برای دفاع از خود است.
وزارت امور خارجه ایران در مورد وضعیت لبنان و اسرائیل گفت که اسرائیل بار دیگر با هماهنگی ایالات متحده به لبنان حمله کرده و بار دیگر بند اول تفاهم بین دو کشور را نقض کرده است.
ایران از سازمان ملل متحد خواسته است که در مورد نقض قوانین بینالمللی سکوت نکند.
کاوان سلامی
۳ ساعت پیش